Reenzarini

Friday 5 September 2014

HARI YANG AMAT MEMENATKAN.

Hari ini hari yg amat memenatkan bagi kak Reen.  ke pasar, membasuh( mesin yg buat sebenarnya)mengemas rumah dan memasak.

Usai solat zuhur kak Reen ke bandar Kangar untuk membeli keperluan anak perempuan yg akan mendaftar ke u tk lama lagi. 3 tempat dlm bandar kangar tu kak Reen pergi. Bermakna tiga tempat park kereta. Dah siap beli semuanya.Kak Reen singgah beli kelapa muda untuk hubby yg sedang demam.( pesanan dari hubby)

 Kak Reen balik ke rumah kerana keperluan untuk di fotostat terlupa anak kak Reen bawa. Teringat pula buku yg anak kak Reen pinjam di library kena pulangkan.

Singgah sekejap di rumah dan pergi pula ke library Kuala Perlis. Kemudian pergi fotostat segala borang. Baru teringat terlupa nk beli  bantal. Kak Reen pandu kereta ke Simpang 4. Di sana saja kak Reen tahu ada jual bantal kekabu. Ikut pantai dari kuala perlis ke sungai baru. Sepanjang pantai kak Reen speed  ke simpang 4. Kak Reen memang suka pandu laju. Cepat saja sampai. Tengok jam dah hampir pukul 5. Balik ke rumah baru nak makan tengahari merangkap mlm.

Lutut yg retak ari tu dah mula sakit kembali. Berehat sekejap. Mlm ni lepas bagi kucing mkn, barulah online.






No comments:

Post a Comment